Trött! <3

Hejsan... Alla goa blogg läsare!

Just nu är jag ganska trött och känner mig inte alls så pepp på att träna...!

Nu satte jag mig vid datan en liten stund mamma och jag ska bara jätte goda knäckebröd<3

Och nu va jag precis på ica och köpte en påse chips och chokladpudding! gutt ! <3

Imorgon blir det skolfotto då ! :) roligt<3 men nu ska jag dra ha det så gutt så ses vi hej då:*



Köpte Lovisa chips på ica och chokladpuddig asså kallar dom Lovisa chips för hon köper dom ganska ofta ! :) <3



Det här köpte jag för ganska länge sen typ första fredagen i skolan :) <3 men har inte haft tid att lägga upp nya bilder ! :)



Det här köpte jag när jag va med Tove på stan typ förra veckan ! :) <3



Det här köpte jag med Julia i stan när jag va där med henne i fredags ! :) <3

Linne som det står Me & You på köpt på: CUBUS !

Långarmad randig tröja köpt på: H&M !

Smyckerna köpta på: KICKS !



Bara en bild jag tog när jag va med Maja i mitt innebandy lag... <3

Hejj då ! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0