Chill ! :P

HelloHello !!


Jaa som sagt var hello! Idag har det inte hänt så mycket va i skolan till ungefär halv 3 !! för att vi hade orientering :( och jag offrade mig och gick i vattnet för att en kontroll var där! usch va kallt det va ! ;) :P Så fick bli en dusch när jag kom hem ! <3

Nu har jag inte gjort så mycket kom precis hem för har varit på gården med UNDERBARA Sofia!! <3 <3 ;*

Nu har jag inte något att göra nejj !!

Imorgon ska vi ut och äta på resturang för mamma har fyllt år !! inte helt fel det ! ;P
Vad ska ni göra imorgon då ??

Jag vet jag har varit dålig på att blogga men det kan vi ända på!

Nu har jag väl inte mycket mer att säga än att ha ett bra liv så hörs vi puss och ha det gutt !! Chaao ! <3 

Nu kommer en bild som jag bjuder på för jag har varit så dålig på att blogga ! 


Fin<3


 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0