Underbar dag med mycket skratt och lite tårar ! :D<3


Hejsan...


Lite efter med att lägga upp bilderna kanske men orkade inte innan idag.

Ikväll har jag varit med Moa och Agnes och i skulle sälja panda.... tog med mig kameran så det blev några bilder också fina va dom i alla fall ! :D dom kommer snart !

Jusst nu sitter jag vid datorn och snackar med Jonna Lidberg på facebook... <3

Snart ska jag nog försöka sova ! :)

Imorgon så ska jag va med Agnes&Moa igen och då kan det hända att det blir fler goa bilder. Sen imorgon så ska vi ha fotbollsmatch också ! Jaa det var allt jag ville säga haha ! :)

Kanske bloggar mer imorgon om jag hinner annars kommer bilder upp senare! :) <3

Vi bjuder på oss sj som ni kanske ser! :) <333

Hejjdå och god natt ! :**

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0