Fina vänner ! <3

Tjaao...

Idag har jag inte gjort så mycket va med Moa och Agnes en stund på dan och gjorde cupcakies mums... sen va det fotbolls match som gälde vi vann dock inte menmen 7-3 tror jag det blev... men jag tycker att det var den bästa matchen jag har gjort... stolt! :D <3

Sen efter matchen nu så har jag bara varit med Moa och Agnes en stund till och solt panda som Agnes håler på med blev några flumiga bilder också ni kan få se dom om ni vill ! haha ! :)

Nu kommer dom flummiga bilderna på oss.. och våra fina cupcakies som vi gjorde... <3

Tjaaoo ! <33

Oj shiit imorgon är det skola :( jaja får väl gå och lägga mig snart god natt få se om jag bloggar mer imorgon hej! <3


Cupcakies !! <3

Gott <3

<3

Söta ! <3

Bästa! <3

Fina ! <3

Bästa !

Flummig bild men fina cheyor ! <3

Sööta !<3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0